Lång uppdatering

Han kom hem till slut! Och vi har haft en sån otrolig toppen helg så det finns inte egentligen, bara mys och skojigheter.


Några bilder från hans Kina resa

Han önskar i alla fall         Det regna en del, tur att han fick sitta under tak direkt vid start rakan

                                    

Haha illa när staten Kina köper Volvo att ha som polisbilar
                                                    
Han vågade sig på att köra bil också, annars är det privat chaffis som gäller
                        


Stor mys när husse kommer hem


Massa presenter kom han hem med också, det som blev den stora hiten är DS spelet, vi slåss om att få spela
 (jag fick min vanliga gratis rakhyvel =)

I lördags på dagen cyklade vi iväg på picknick, mys mys



Grillmästarna!



Nu är det måndag igen och allt övergår till det normala, nästan i alla fall. På onsdag kommer mormor men det vet inte barnen om *fniss* Kort vecka är det också...underbart!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja du nu är det inte långt kvar tills jag är hos er;). Stackars fisungar...tror jag skickat Valdemar i brev till er...hahaha

2009-04-28 @ 16:48:50
URL: http://fastmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0