Jobb intervju

Har ringt runt ta mig fan överallt för att höra om dom behöver ett stycke Angelica som kan hoppa in på timmar, alltid samma svar...nääää vi har och dessutom är det anställningsstopp, men va fan jobbar man inom vården så måste det ändå finnas personal hur man än vrider och vänder på det.
Fick tag på en donna i alla fall som ville ringa min referens (tack pälsan) och nu ringde hon upp, ska dit på torsdag :-)
är riktigt sugen på att börja jobba nu, svåra är att få lite koll på hur man gör med fritids och allt sånt då dom har så himla konstiga tider här i den här stan.

Men det tar sig i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: Classe

Lycka till min gosing //Claes på tåget

2009-04-15 @ 14:56:51
Postat av: Classe

Lycka till min gosing //Claes på tåget

2009-04-15 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0