Vilken natt!

Ronja har sovit uruselt natten tills i går, jag trodde i min enfald att i natt skulle hon sova som en gris...hmm mamma hade fel *suck*
Claes spelar tennis mellan 20-22 på måndagar så han var hemma efter 23, så klart full av adrenalin och jag trött som en galning men vaken. Somnar straxt innan 12 fick sova 1½ timme innan Ronja vaknade och kunde absolut inte sova. Låg brevid henne ett par timmar. Har väl sovit 4-5 timmar i natt och jag behöver mycket mycket mer.
Skickade Ronja till skolan och tog med mig Busan när jag lämnade Emelie, sen tog vi en promenad på 1½ timme samtidigt som jag lyssnade på "Änglar och Dem

Kommentarer
Postat av: Jenny

urch så drygt d är när dom inte sover på nätterna...rart med barn;-) Hoppas du får sova i kapp lite i natt iaf! Kramis

2008-11-18 @ 14:44:08
URL: http://123minsida.se/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0