Segt på bloggandet

Vi håller på att bli förkylda och jag är helt galet trött.

Emelie går på förskolan 3 dagar i  veckan, i tisdags fick jag hämta henne tidigare för hon hade hon i huvudet och var helt blek, onsdagen fick hon vara hemma och i går...tja då ringer dom och säger att hon slagit imunnen när dom var ute så det var bara att knata iväg. Tur att man inte har nått jobb utan bara roar sig med tvätt och grejer.

Fick brev av Ronjas skola förra veckan, dom hade haft föräldramöte och jag kunde tyvärr inte gå. Hur som haver så hade dom pratat om att vi ska ta ansvar för att ALLA barn ska få en frukt varje dag i skolan. Man ska då ta med sig typ 30 äpplen och fröken delar ut dessa under en fruktstund. Som det är nu så får dom ta med sig egen frukt varje dag och äta den på första rasten. Tydligen så åt inte alla sin frukt då utan dom vill leka.....ähhh ok, klart som f*n att dom hellre leker ute i snön är försöker möla i sig lite frukt.
Vi får se vad som beslutades, vi fick lämna in våran röst i veckan.


Så här ser det oftast ut i våran säng....husse och Bus-Lus ligger och slöar sig.

Nu ska jag sätta fart, ska ut till Birsta med brudarna bäver och fönstershoppa medans Claes spelar tennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0