Varför göra nått i tid!

Hela dagen igår så gick allt i ett fasligt segt tempo, blev inte många knop gjorda.
Förmiddagen idag var väl ungefär lika dan. Jag tvättade mellan 10-14, Claes åkte en vända till jobbet och jag små duttade bara här hemma. När han kom hem så åkte jag och handlade. Nu under kort tid så har han hunnit städa och plocka undan så det är himla fint här hemma igen.
Så typiskt att då dra ut på det in i det längsta innan ungarna kommer hem, dom kommer nu när som helst.

2.a advent är det idag och jag har fortfarande inte köpt ljus till staken...smidigt värre, får väl dra alla ljus på en gång 4.e advent :-)

Kommentarer
Postat av: camilla andersson

Hallå där uppe. Himla fin sida du fixat. Får passa på o gratta dej på namnsdagen.Ha de bra o hälsa alla.

Camilla

2008-12-07 @ 19:35:17
Postat av: Maria

Hihi, ja varför göra nåt idag som vi kan göra i övermorgon?



Grattis igen gummzan!

2008-12-07 @ 21:31:08
Postat av: Jenny

haha sluta sno mina ideer jag skulle ju göra så med min ljus stake jue=) Grattis på din dag! Ha det gott! Kramis

2008-12-07 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0