Irriterande värre!

Gah va irriterad jag kan bli!
Varit bestämt i en månad att barnen ska åka till mormor i morgon, dom ska vara i min svägerska stuga en vecka (givetvis med bror och svägerska). Nu bor vi 45 mil från mormor och för ett par veckor sedan fick vi reda på att bror skulle åka iväg och vara bara 10 mil från oss i morgon. Så i stället för att åka 50 mil T&R skulle det bli 20.
Men nu strular allt, hans bil har det blivit nått knas med och han ska kolla det i morgon. Det är himla kul att ha två hoppe ungar som vill till mormor och jag vet inte när eller vart ännu. Vi får väl se i morgon, men allt hänger på honom just nu....tur att man vet att karlar inte är snabba *S*

Annars har våran jul varit lugn och skön, bara brudar här hemma.
Men jag måste erkänna att jag är väldigt Claes-saknig nu, *suck* 4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0